P4B

Estimades famílies,

Durant aquest curs en aquesta pàgina i trobareu els projectes, activitats i altres coses que anirem fent a la nostra aula.

Esperer que ho disfruteu molt. 



(SI CLICAU DAMUNT LA FOTO PODREU ANAR DIRECTAMENT A LA CARPETA COMPARTIDA DE FAMÍLIA)


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I FINS AQUÍ EL CURS 2024/25

ENS TORNEM A TROBAR EL 10 DE SETEMBRE

BONES VACANCES!!!

És un privilegi poder acompanyar els vostres fills/es en el seu camí d’aprenentatge i creixement. Amb la vostra implicació, hem construït un entorn acollidor i ric, on han pogut créixer feliços i segurs.

Gràcies, de tot cor, per formar part d’aquesta aventura educativa.


----------------------------------------------------------



SORTIDA FINAL DE CURS 2024-25

SORTIDA ALFURÍ DE DALT







30 DE MAIG 2025
Durant aquesta setmana he de destacar;

LES FAMÍLIES ENS VISITEN
Ens ha visitat la família de na Celeste, que ens han explicat moltes coses de Colòmbia. 






ELS SONS DE LES LLETRES
Aquesta setmana hem presentat el so ZZZ, un so que només utilitzam  en català (menorquí). Ens hem convertit amb abelles. 













EMOCIONS
Durant aquestes darreres setmanes hem treballat l'emoció de la ràbia i ho hem fet amb els contes: 


               


23 DE MAIG 2025

JOC PER RACONS 












16 DE MAIG 2025
Durant aquesta setmana he de destacar;

SORTIDA A LA BIBLIOTECA I VISITA DE "ES CASTELL FLOREIX"




LES FAMÍLIES ENS VISITEN

Vam tenir la sort de contar amb la presència d'en Javi (el pare d'en Javi) que ens va mostrar una de les seves aficions: "la sembra de bonsais"







9 DE MAIG 2025
Vam tornar de les vacances amb moltes granes i ja el primer dia vam tenir el conte de "El bosc de les emocions"







LES FAMÍLIES ENS VISITEN
Aquesta setmana hem tingut la visita de la família d'en Marc i vam xalar molt amb les seves cançons.









ELS SONS DE LES LLETRES
Aquesta setmana hem presentat el so NEUTRE, un so que utilitzam molt en català (menorquí) i és important que l'aprenguin a pronunciar correctament de petits. 











16 D'ABRIL 2025

Per acabar aquest 2n. trimestre i aprofitant que ja fa més bon temps, hem anat a fer una petita excursió pel camí d'en Varema. 

Observar flors i plantes silvestres, petits insectes i tortugues... una experimentació en directe. 




Durant 7 setmanes hem tingut s'àvia quaresma amb noltros, ens ha duit 7 reptes: endevinalles, proves motrius, enigmes...etc. 
Ara ja li hem dit adéu i fins l'any qui ve!!!




I desprès de regar durant 1 setmana han sortit els caramels de l'arbre. 
Una tradició que any rere any transmetem als infants per tal que també ells ho puguin anar transmetent generació en generació. 



11 D'ABRIL 2025

Aquesta setmana hem començat a regar el nostre arbre caramel·ler, a veure si surten moolts de caramels!!!



Anem practicant amb plastilina les grafies dels diferents sons. 












LES FAMÍLIES ENS VISITEN
Aquesta setmana ens ha visitat la família de na Rufina, ens hem convertit en PINTORS I PINTORES. 








4 D'ABRIL 2025

Seguim presentant els diferents sons que conformen l'alfabet i sobretot fent consciència fonològica sense pensar encara amb la seva grafia. 






El nostre pati-bosc és un regal meravellós on els infants juguen i desenvolupen diferents habilitats. 
Veureu de quina manera més curosa preparen les seves taules, com es dediquen a fer menjar amb delicadesa i com comparteixen amb els seus companys/es un joc sa simplement manipulant elements naturals. 




28 de MARÇ 2025

LES FAMÍLIES ENS VISITEN
Aquesta setmana ens ha visitat la família d'en Yahya. Donar les gràcies a la mare n'Asmae i la seva germana Doua, per voler compartir part de la seva cultura. 





Avui us vull compartir allò que més els hi agrada: JUGAR PER RACONS.
Estic contenta, satisfeta, m'alegra simplement observar i mirar com juguen de bé. Disfruten, aprenen i socialitzen al mateix temps.
Es senten segurs i autònoms per tal que l'aprenentatge es desenvolupi sol.





21 de MARÇ 2025

Aquesta setmana hem treballat el so "D" amb els tambors. Recordau, que no té res a veure amb la lletra que comença l'objecte sinó el so que li donam. 

Hem practicat el traç amb escuma d'afeitar, fan una xalada!!!


Ha arribat la primavera a la classe!!! Amb aquest minimón de primavera, podran disfrutar i experimentar, treballar la psicomotricitat fina, la coordinació ull-ma per poder capturar bitxos, la pressió, etc...




Cada dijous na Filo ens dur alguna sorpresa, durant aquestes dues darreres setmanes hem treballa el conte de "les meves petites alegries" i hem construït i personalitzat la nostra caixa per guardar aquells moments que ens fan feliços. 







S'àvia Quaresma que tenim a la classe va perdent peus, però cada setmana ens dur una carta: una endevinalla, un enigma, un repte... si volem llevar-li el peu hem de fer el que diu la carta. "UN POC PILLA AQUESTA S'ÀVIA"





14 de MARÇ 2025

EL SO "F"



LES FAMÍLIES ENS VISITEN

Aquesta setmana hem tingut la visita de na Melissa, que ens va contar un conte amb titelles. 


MOLTES GRÀCIES PER COMPARTIR AMB NOTROS UNA ESTONA!!!

RACÓ NOU

Anem fent alguns canvis a l'aula, hem muntat un racó nou de metges.






7 de MARÇ 2025

Aquesta setmana tot hi ser curta ha estat ben intensa. 
Vam començar amb l'activitat de IOGA A L'ESCOLA va ser molt i molt xulo.






Seguim la setmana am l'arribada de S'ÀVIA QUARESMA.
El dijous na FILO, ens va dur s'àvia juntament amb una carta i el divendres ja vam llevar el 1r. Peu.





Hem acabat la setmana, fent referència i treballant el 8 M: EL DIA DE LA DONA 
A través d'un conte, hem descobert LES NOSTRES DONES IMPORTANTS.




27 de FEBRER 2025

CARNAVAL







En aquest enllaç podeu veure les fotos i vídeos de la resta de grups de l'escola i de la festa que vam fer.


Gràcies famílies per la vostra col·laboració.


21 de FEBRER 2025





LES FAMÍLIES ENS VISITEN



MÉS FOTOS AQUÍ: 





14 de FEBRER 2025

Aquestes setmanes hem anat treballant amb la nostra amiga na FILO el conte:




Hem rallat del respecte cap als altres i de que cadascú de noltros té alguna cosa que se li dona bé.

PREPAREM EL CARNAVAL i tenim nou Racó a l'aula!!! Qué bé s'ho passen!!!


PODEU VEURE MÉS FOTOS





7 de FEBRER 2025

Seguim presentant els sons del nostre alfabet, perquè vagin adquirint aquesta consciència fonètica, per tal que sigui més fàcil i autònoma l'inici de l'escriptura i la lectura. 
En aquest cas em presentat: 



VAM PARTIR DE VIATGE!!!!




LES FAMÍLIES ENS VISITEN;

Per altra banda, hem tingut la visita de na Isa sa mamà de n'Aaron.

Vam anar a la pista de pàdel, per veure i aprendre com es juga en aquest esport.








Moltes gràcies a na Isa i n'Aarón, per aquesta experiència. 

 
31 GENER 2025

Durant aquesta setmana hem treballat:

- El Grafisme creatiu mitjançant el conte de 



 - Hem presentat 4 SONS. Va venir a veure'ns la "Madame Butterfly" i ens va fer un concert d'opera... ho va fer tant bé que li van donar un regal una mica...







A final de setmana en motiu del dia de la pau vam treballar que volia dir PAU. (Que no només ho hem de fer aquest dia sinó cada dia)



24 GENER 2025

Ha arribat la neu a la classe!!!



JOCS EN PETITS GRUPS: Per repassar diferents conceptes de consciència fonològica, feim estacions de joc. Aquí podem veure que estem treballant la consciència de paraula, identificació grafia amb plàstelina, rodes de sons i la caixa de sons.





LES FAMÍLIES ENS VISITEN
: Com sabeu cada 15 dies ens visita una família a la classe, aquesta setmana hem tingut el gust de viatjar a ITLÀLIA. 




17 GENER 2025

El so "C" (tots vam partir amb les nostres castanyoles ben contents)




Celebració de Sant Antoni amb diferents jocs tradicionals i un bon pa amb sobrassada torrada!!!



 HEM INICIAT EL 2N. TRIMESTRE AMB LA SORPRESA DELS REGALS QUE ENS HAN DEIXAT ELS REIS A LA CLASSE. 



Aquest trimestre seguim treballant:
-  El grafisme creatiu a través de contes.
- La introducció dels diferents sons.
- El projecte de "les famílies ens visiten"
- ....

Iniciarem els tallers internivells!!! 

Moltes estones de joc, molts de contes i sobretot disfrutar i gaudir de tot el que feim. 


20 DESEMBRE 2024

Fins aquí el 1r. trimestre d'aquest curs;
- Hem fet  i après moltíssimes coses.
- Hem compartit molts bons moments.
- I sobretot hem disfrutat!!!

Ens veiem el 8 de gener amb les piles carregades i amb moltes més ganes!!!

Gràcies a tots/es.







13 DESEMBRE 2024

Aquestes setmanes són molt especials, perquè el Nadal i la seva preparació és molt present.

Cada dia obrim el nostre calendari d'Advent, que ens va proposant activitats per dur a terme. 

Hem decorat la nostra escola, també estem decorant la nostra classe...


A part del Nadal, aquesta setmana hem anat a visitar el parc de Bombers, ha estat una activitat dins del nostre projecte de "les famílies ens visiten", ens ho vam passar super bé i tots vam partir ben contents amb el canet de Bombers i Bomberes. 





Moltes gràcies a la família d'en Jan i n'Ona, per fer que el dia fos tan i tan especial per tots noltros. 



29 NOVEMBRE 2024

Aquesta setmana hem treballat amb els infants el respecte i la igualtat entre homes i dones. 

LES FAMÍLIES ENS VISITEN







22 NOVEMBRE 2024

Aquesta setman hem presentat el so "T", vam poder gaudir molt.

                         







15 NOVEMBRE 2024

Seguim amb les diferents situacions d'aprenentatge del nostre curs. 

Aquesta setmana ens ha visitat la família de na Chiara, na Mónia i en Diego fan feina a l'hospital.





El dimarts, vam trobar ratolins a la classe, menos mal que entre tots el vam poder agafar, vam presentar el so "iii".





Desprès del pati, ens relaxam amb un bon massatge.





Anam treballant amb na Filo, el coneixement i la gestió d'emocions. 
Durant aquestes setmanes ho hem fet amb aquest conte. 





8 NOVEMBRE 2024

Aquesta setmana estem tots una mica espantats. El dimarts ens van visitar els fantasmes del so "U". L'emoció ens empodera i ens fa aprendre amb més ganes. 





30 OCTUBRE 2024

Aquí podeu veure un resum de la nostra setmana, ha estat curteta però ben intensa, esper que ho gaudiu!!!





22 OCTUBRE 2024

Avui hem presentat el SO "M", hem fet una gran festada!!!! 




Desprès de la presentació del so, feim una feina posterior a través de jocs  de consciència fonològica (aprofitam que tenim n¡Ana Belén) i practicam la grafia amb diferents materials. 





Podeu veure més fotos a la carpeta compartida (Clicant a la foto de grup hi aneu directe, pensau que heu d'entrar amb el correu dels vostres fills/es)


17 OCTUBRE 2024




No hay comentarios:

Publicar un comentario